Shameless.dk sætter turbo på vækst med ekstra kapitaltilførsel

Efter knap et år på markedet for seksuel wellness træder Shameless.dk nu på speederen med fuldt fokus på markedsføring og ny kapital fra Jens Schaumann, der er investor og adm. dir i NPV A/S. Målet er at tage en endnu større bid af det danske marked. Samtidig træder Shameless.dk-direktør Anne Louise Krogsgaard ind i investorkredsen.

Shameless.dk har siden opstarten i slutningen af 2021 haft fokus på at opbygge organisation, leverandørnetværk og salgsapparat. Virksomheden, der er den nyeste spiller på markedet for sexlegetøj og seksuelle wellness-produkter, er nu klar til næste naturlige skridt, som er et markant løft i indsatsen på salg og markedsføring – en indsats der, som en start, udelukkende er internetbaseret.

For at understøtte det øgede aktivitetsniveau har Dynamic Retail ApS, der er selskabet bag Shameless.dk, gennemført en kapitaludvidelse, som styrker kapitalgrundlaget med et betydeligt millionbeløb. Bag kapitaludvidelsen står både bestående og nye investorer.
Hovedinvestor i selskabet er stadig stifter Jesper Boysen, der har stor erfaring med internethandel fra elektronik- og hvidevarekæden POWER, hvor han er administrerende direktør.

- Med den nye kapitaltilførsel er Shameless.dk for alvor klar til næste niveau. Vores forventning er helt klart, at virksomheden i de nærmeste år både vil fortsætte den markante vækst og øge sin andel på det danske marked – et marked, som stadig er relativt umodent, og som derfor har et enormt vækstpotentiale, siger Jesper Boysen.

Administrerende direktør i Shameless.dk, Anne Louise Krogsgaard, er i forbindelse med kapitaludvidelsen trådt ind i investorkredsen bag Shameless.dk. Hun ser Shameless.dk som en stærk spiller på markedet for sexlegetøj, fordi virksomheden differentierer sig fra konkurrenterne ikke kun i kraft af et unikt sortiment, men også med en mission om, at seksuel wellness er for alle.

- Det ligger i navnet, at vi i Shameless.dk ikke forbinder sexlegetøj med den skyld og skam, som det traditionelt har været forbundet med. Vores mantra er, at alle har ret til et godt sexliv, forklarer Anne Louise Krogsgaard, der er en flittig debattør i den offentlige debat – bl.a. gennem den ugentlige podcastserie ”Shameless talks”.

Shameless.dk har hovedsæde i Glostrup, der er en logistisk optimal placering i en branche, hvor kort leveringstid er en vigtig konkurrenceparameter. Virksomheden forventes dog indenfor et år eller to at vokse ud af rammerne i det nuværende domicil, og der overvejes allerede nu alternative muligheder.